بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


خبر آنلاین و خبر ورزشی دشمنانی خود را با استقلال علنی کرده اند!

http://axgig.com/images/88895711251551444373.jpg

خبر آنلاین:آقای روشن نظرتون در مورد اتفاقات اخیر اکادمی فوتبال استقلال چیه؟
حسن روشن:تا مدیرانی چون فتح الله زاده که از والدین بازیکنان پایه پول می گیرد تا آنها بتوانن در تیم های پایه ای عضو بشوند،بر مسند کار هستند باید از این اتفاقات در باشگاه استقلال بیافتد!

خبر آنلاین:آقای روشن؛نظر شما در مورد دربی این هفته پایتخت چیه؟
حسن روشن:اگر مظلومی ترسش را کنار بگذارد و مثل ترسوها ترکیب تیمش را نچیند،استقلال می تواند برنده بازی باشد.
خبر آنلاین بعد از برد سه برصفر استقلال در جام حذفی مقابل پرسپولیس:آقای روشن نظر شما در مورد دربی انجام شده و برد پر گل استقلال چیست؟
حسن روشن:پرسپولیس را باید 6 تایی می کردیم!اما همانطور که گفتم مظلومی ترکیب تیمش را ترسو چیده بود و از این ترس را به بازیکنانش نیز انتقال داده بود!برای همین استقلالیها نتوانستند در 90 دقیقه وقت قانونی بازی به پرسپولیس گل بزنن و در نهایت در وقت اضافی  و بر اثر تحلیل رفتن قوای بازیکنان پرسپولیس توانستند بازی را به سود خود رقم بزنن!
خبر آنلاین:آقای روشن نظر شما در مورد باخت استقلال در عرض ده دقیقه به پرسپولیس چیست؟
حسن روشن:کادرفنی استقلال  چیزی از فوتبال نمی فهمند،وگرنه هر مربی معمولی هم می دانست که وقتی تیمش تا دقیقه 80 از حریفش جلو می باشد باید مدافعین تیمش را اضافه کند و از بازی دفاعی بهره بگیرد،نه آنکه به فکر زدن گلهای بیشتر باشد!
خبر آنلاین:آقای روشن؛نظر شما در مورد خداحافظی فرهاد و بازگشت مجددش به این تیم چیه؟
حسن روشن:این بازیکن برای خداحافظی از این تیم با این مربیان و مدیرعامل تصمیم بسیار خوب و هوشمندانه ای گرفته بود!اما در مورد بازگشتش باید بگویم مجیدی خودش نمی داند،اما عوامل باشگاه استقلال بخصوص امیر قلعه نویی می خواهند وی را نزد هوادارنش خراب کنند و فرهاد نباید دوباره به تیم محبوبش برمی گشت و تصمیم اشتباهی گرفته است!
خبر آنلاین:آقای روشن؛نظر شما در مورد اتفاقاتی که اخیرا در تمرین استقلال افتاده است،چیست؟
حسن روشن:وقتی چاقو کشها تمرینات استقلال را هدایت می کنن و هواداران استقلال را اینگونه کتک می زنن،باید مشکل را در راس باشگاه و کادرفنی این تیم دید!اگر بیشتر از این ذر موردش حرف بزنم من را هم با چاقو خواهند زد!

اگر خوب دقت کنیم هر زمانی که مشکل یا حاشیه ای برای استقلال رقم میخورد،خبر آنلاین و روزنامه خبر ورزشی به اولین کسی که مراجعه می کند،حسن روشن است.پیشکسوتی که در دوران فوتبالش شاید بازیکن خوب و یا بهتر است بگوییم نابغه ای بوده،اما در دوران مربیگری و مدیریت بر آکادمی های فوتبال هیچ تاثیر مثبتی از خود بجای نگذاشته است.
مدیران و تصمیم گیرندگان این روزنامه در طی یکی دو سال اخیر و با رویکردی که در قبال باشگاه استقلال داشته اند تقریبا به هواداران این تیم مغرضانه پرداختن به اخبار و حاشیه های تیم محبوبشان را ثابت کرده اند.منتهی چرا از زمانیکه امیر قلعه نویی سرمربی تیم شده و درست از روزی که رسولی نژاد با پسرش جهت مذاکره با امیر قلعه نویی به خانه وی رفتند،قلم خود را جوری بر روی کاغذ چرخاندند که همان روزها باعث کنار رفتن موقتی فتح الله زاده شدند.سپس از اتفاقات مربوط به درگیری هواداران استقلال را در اولین تمرین تیمشان به تصویر کشیدند و همان قضیه را جوری به حاشیه بردند که یک چالش جدید برای تیم استقلال و هوادارانش بوجود آمد!
حالا هم با آب و تاب دادن جنجال اخیر تمرینات استقلال،قصد حاشیه پردازی جدیدی برای استقلال و هوادارانش دارند.در این راه هم با پیشکسوتانی هم صحبت میشوند که با مدیریت و کادرفنی تیم مشکل شخصی دارند!
این روزنامه پای خود را فراتر از حد معمول و رایج در بین اصحاب رسانه گذاشته و با پیش کشیدن نام ناصر حجازی و نارضایتی های موردی خانواده وی،قصد دارد از نام آن مرحوم برای تحریک تماشاگران استقلال استفاده کند و آنها را به جان هم بیاندازند.

در این باب و مسائل اخیری که خبرگزاری خبر آنلاین و یکی از سرویس های ورزشی و مکتوب آن روزنامه خبر ورزشی حرفهای بسیاری برای گفتن وجود دارد . نگارنده به دلیل آنکه یکی از روزنامه خوان های حرفه ای خبر ورزشی بودم و حالا دیگر نیستم،بزودی با استفاده از اطلاعاتی که بیش از یک دهه از همراهی با این روزنامه بدست آوردم مسائلی را مطرح خواهم کرد تا ببینیم چگونه می توان از نقاط ضعف یک مجموعه بر علیه خودش استفاده کرد. 


نظرات شما عزیزان:

سميه روزبهاني
ساعت18:37---21 بهمن 1391
به تعظيم مردم اعتماد نکن.تعظيم آنان همانند خم شدن دو سر کمان است که هرچه به هم نزديکتر شوند تيرش کشنده تر است...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 19 / 11 / 1391برچسب:خبر آنلاین,جنجال سازی و حاشیه پردازی,خبرورزشی,مزدوران قلم, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com